Tisdag...there you go!

Tisdagen var en JÄTTEBRA dag, som började ALLDERLES FENOMENALT bra.

Jag gick ut ur tunnelbanan omedveten om att Amish var efter mig. Jag går upp till skåpen och börjar fixa och trixa med alla böcker jag ska ha till SO:n (jag är helt ensam). I ögonvrån ser jag att dörren öppnas så jag tittar dit, och voíla! Amish går igenom den och tittar direkt åt vänster (vilket betyder att han hade sett mig:D) och säjer "gomorron"!! Och vi brukar inte göra det!! Varje gång jag kommer efter honom så säjer jag aldrig det, men han sade det!! YAY!

Och jag mummlar gomoron tillbaka ganska lågt (jag lyssnade på musik så jag hörde interiktigt). Och han frågar vad vi har för ämne nu och lalala:P Vi gick ner tillsammans och han höll upp dörren för mejXD Nu sitter jag bredvid honom, så han pratade lite med mig och fällde några ganska fina kommentarer (okej dom var mest roliga så jag satt och skrattade hela tiden:D). Efter det så var det Spanska. Där hade vi glosförhör som det gick allderles utmärkt på, förutom den lilla detaljen att vår allderles underbara lärare bryter så mycket att jag hörde fel på nästan alla...

Men iaf, när jag är klar och har lämnat in mitt häfte och börjat i övningsboken så tittar jag upp. Och så lalala jag garvar jättemycket när jag ser Amish desperata försök att stava rätt till trasladarse (att flytta tror jag det var:P). Så han tittar upp och ser att jag tittar på honom. Han blir pionröd och viskar lite till mig och frågar hur det stavas. Så jag mumlar självfallet tillbaka och bokstaverar. (OCH JAG SOM HATAR FUSK!!!) Sen fem minuter senare så händer samma sak igen och jag svarar IGEN!!

Menmen, är man kär så är man. Haha, se hade vi jättekul när vi skämtade om Filips intelligens. HAHAHA, jag skrattar arslet av mej nu ocksåXD Och för ovanlighetens skull så sitter jag och Amish mitt emot varandra, något som jag inte tycker är lika bra som. Det är lsom mera direkt än annars, då jag sitter snett mittemot. Stämningen blev mer nervös, vi kunde inte sitta och titta på varandra så som vi brukar göra:/

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0