Tillägg nr 2

Det här var om tisdagen, faktiskt dagens höjdpunkt. Det här utspelade sig efter Matten, när vi precis hade slutat. Anna (som är så otroligt flirtig och ÄLSKAR att flörta med AMISH att jag håller på att bli galen) har ställt sig vid Amishs skåp pch börjar prata med honom, samtidigt som hon böjer huvudet bakåt och skrattar så ofta hon kan. Jag tänker SHIT det här måste jag stoppa. Så utan att tänka rusar jag fram och när jag hör att Amish säjer "Tito" så grabbar jag förstabästa tanke som kommer upp.

"Tito Beltran?? Va!" Och så skrattar jag lite lätt. Han vänder sig om och tittar på mig och får ett litet gulligt leende på läpparna och säjer "Nä, inte den Tito" och så kommer Anna (som hatar när uppmärksamheten tas bort från henne) och pratar igen. Och då förstår jag att dom pratar om Bosnien. Och så nämner dom Tito igen och jag ba "Tito Beltran?!" i en halvt asgarvandes, halvt konstaterande ton. Och blablabla, Amish vänder sig helt mot mig och örjar försöka förklara, och då blir Anna förbannad och tar honom i armen och försöker vända tillbaka honom mot henne.Men han skakar av sig armen och FORTSÄTTER att prata med mig!

Men det var inte dagens höjdpunkt. Lina och jag går ner och sätter oss och väntar på att Anna och Zinka. Vi sitter typ 20 m från skolan och jag pratar om Amish och är helt lyrisk över att han har dizzat Anna för mej. Helt plötsligt mumlar Lina mot mig "när man talar om trollen..." Jag förstår ingenting och fortsätter prata på, så hon väser snabbt som 17 att Amish precis har gått ut ur skolan, och eftersom vi sitter mitt i vägen till tunnelbanan måste han passera oss. Jag tänker "ÅH SHIT ÅH SHIT" och när han är ca 5 m ifrån oss så säger jag "hejdå". Men jag var inte först. Micromilisekunden innan hade han öppnat käften och sagt "hejdå" oxå!! Så jag skrattar lite åt det och förväntar mig att han bara ska gå vidare.

Men ickesanicke:
A: "Har vi några läxor tills imorron?"
E: "Ähum, nej det tror jag inte?"
A: "Okej..., men glöm inte idrotten"
E: "Va?! Har vi Idrott tills imorron?"
A: "Ja, det där med kroppen och musklerna"
E: "Aha, finns det på schoolsoft?
A: (samtidigt som jag) "Det finns på schoolsoft"
E: Haha, okej:)
A: Jao (samtidigt som jag)
A: "Aja, men hejdå!"
E: "Hejdå"

Och han sa allt det här allvarligt och lyssnade som bara fan...ojojoj
Men det roligaste här är ändå att han frågade vad vi hade även fast han visste svaret! Altså ville han bara prata med mej!!!
Och sennär Lina säjer "OMG han tittade ju BARA på DEJ!" så är jag redan hööögt ovanfööör molnennnn:D   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0