Och så var det fredagkvällen OMFG

När jag tillslut gick hem den dagen så var jag helt slut. Loggar in på MSN och pratar lite med Oscar, medans jag sitter i telefon med Lina. Jag vet sedan tidigare att Oscar är kär i någon i klassen och han vet att jag är det. Vad han och jag satt och pratade om i 7 timmar var kortochgott känslor och skvaller om klassen.

Oscar sa att han var kär i mej. Och det var efter det att jaghade sagt att jagvar kär i Amish. Och innan dess så hade han sagt att Amish tycker att Andrej är helt sjuk som kan ha ett förhållande med någon i klassen. Och Oscar sade att Amish hade sagt att han aldrig skulle kunna ha ett förhållande med någon i klassen. Så där rök mitt hjärta, men vi satt iaf och stöttade varandra i våra extremt löjliga känslor.

Jag fick oxå reda på att jag är allmänt bra omtyckt i klassen. Så just nu leker livet, om än med fel människor, men jag är chill och kommer att överleva det här! Och jag menar, jag har ju ändå tre veckor kvar att få honom kär i mej:D(L)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0