Lördag, FF, ESC och ÅÅÅÅÅHHHH!!

 
 
Okej den här natten var OHLALALA. OUTSTANDING. Anna och Daniela kommer hem till mig klockan 6. Vi har det jättemysigt och sätter på radion och börjar laga middag. Mina föräldrar är i Västervik - och bror min oxå:D - så vi behövde inte bry oss ett dugg om att de skulle höra vad vi sa. Eller hmmm...våra grannar hörde nog en hel del:D vi satt ute och åt nämligen och vi har en förmåga att bli ganska högljudda!XD

Menmen, vi åt och sjöng, och tittade på Schweiz bidrag (jag säjer bara KOPIA!). Sedan beslöt vi oss för att gå och ta en promenad ner till varvet, eller okej det ligger bara 5 min från oss men iaf;D Så vi gick omkring på bryggorna och fotograferade en massa, vi gav nog människorna på resturangen (som ligger på huvudbryggan) en riktig show!:D

Vi gick hem 45 minuter senare med en hel massa roliga bilder på oss. Klockan var då 5 i 9 så vi rusade in genom altandörrarna och satte på tv:n. Medans vi lyssnade på försnack och skit hällde vi upp chips, godis, glass, Werthers, samt tog oss ett stort glass iskallt vatten med en massa isbitar! Så där satt vi och tittade på alla bidrag, sjöng med så gott vi kunde (vilket inte gick så jättebra:D) och satt och disskuterade alla klädstilar.

Och så kommer vi till Bosniens bidrag. Amish är ju därifrån så jag tänkte direkt på honom, och gissa vad jag min dumma extremt kära och impulsiva människa gör?! Jag frågar Anna om hans nummer och smsar honom:

E: "Haha!!XD Bosnien va nääästan bäst;D" (dom SÖGXD)
A: "Vem?"
E:"Lina och Elin"
A:"Från klassen?"
E:"Nej:D" (driver, trodde han skulle fatta:D)
A: "Vem då?"
E: "Hahamen jo det är från klassen"
A: "Haha säh det då:p haha vet han äger.. Not"

Det läskiga är att han svarar snabbar än vad jag visste var möjligt! Och nu är jag ärlig. Fråm klockan 21.20 till halv två sitter vi och smsar fram och tillbaka som bara fan. Vi pratar fotboll och Eurovision. Och tar ut svängarna ganska rejält:P Det SÄMSTA!!!!! var att efter att jag smsade honom det som skulle komma att bli mitt sista sms till honom (fram till skrivandes skull) så kom det inga med. Från att ha sms:at fram och tillbaka nonstop så totaldissar han mig.

Så vi går och lägger oss en timme efter, och under hela tiden har jag tittat på mobilen varanan sekund och varit på helspänn. När vi sedan vaknar kl 10.00 följande morgon så upptäcker jag att jag har fått ett sms. Från Amish.

MIN MOBIL VA SÅ JÄVLA CP ATT DEN INTE REGISTRERADE DET SMS:ET, SOM SKICKATS EN MINUT EFTER ATT JAG SKICKAT MITT SISTA. Så han tror säkert att jag har dizzat honom nu! Buhuuuu!!

Men jag är så otroligt glad i alla fall så det spelar igen roll!!:D
Första gången jag smsade honom och det varade i tre timmar nonstop<3 det är ett TECKEN mina vänner! Sov gott(L)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0