BTW

Jag har Matte Nationella imorgen bitti så det blir 30 min sovmorgon!! Yay! Och man får så sjukt mycket tid på sig så vår lunch lär bli helt sanslöst skönt lång! Vi åker nog hem till någon och käkar, eller så går vi på stan o äter pizza, vad vet jag? Förr gången var jag segisch så alla fick typ vänta på mig, men vi begav oss hem till Maja i Hägersten och gjorde pankakor! (allderles säkert efter eget recept, vi slängde ner HUR MKT SOM HELST av VAD SOM HELST i den där bunkern:P)

Ajax, det blir trävlisch, godnatt!!
Och!
Jag ska fanimej ta tag i det här med Amish. Och eftersom ingen peppar mig så bra som just jag själv så kommer ni att på höra...eller vänta nu...SE ganska mycket pepptalk i framtiden skulle jag tro!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0