åndag

Den hää dagen - OMFG. Den var så himla klockren. Han har aldrig varit mej så....så...ÅHÅÅÅ.

Syslöjden va ok. Jag kommenterade hans Intertröja, vårt samtal lät ungefär så här:

A- "Elin! Titta på min fina tröja!"
E- "Haha, jaa... men är det där verkligen en Intertröja?
A- "Men ÅÅH!"
E- "Asså...jag menar, Englands flagga är ju röd o vit?"
A- "HAHAHA!!!HAHA!!"
E- "Men hahaha....:D"

Och så fortsatte den lite så där och jag spelade ganska ovetande (vilket jag iofs är) men det innebar att han fick lära mej en massa. Precis som när han försökte lära mej att hatta!!:D
Sedan var det NO. Här var vi ganska blyga, bara tittade lite då och då. Fast jag måste ändå ta med det här:

A(lärare) - "Så vi har ett glass vatten. Vattnet kommer att dunsta, i vilken form Elin?"
E (och jag SUGER på NO) - "Gasform!"
A - "Bra! Och vad är det då som händer?!!"
E - "Öhh...Glaset blir tomt?"
KLASSEN: HAHAHAHAHAHA!!!! We love you Elin!

Det han var ute efter var att det fanns salt kvar i glaset...lalala:D

Sedan var det dags för Spanska. Istället för lektion så blev det klassråd, där vi bestämde vad alla lärare skulle få i present, vilket innebar att lärara själva inte kunde närvara! Visst - det blev kaos, men inte lika mycket som jag trodde att det skulle bli. Till slut så kom vi iaf fram till att Amish, jag, andrej och Lina skulle vara med i sketchgruppen. Jag och Amish satt mitt emot varandra hela tiden och han tittade nästan bara på mej, och pratade nästan bara med mej! Varje liten sak jag sa som han inte förstod (så som internskämt, roliga bilder på lärare som jag beskrev) frågade han om och bad mej upprepa!

Sen var det svenska:D:D:D:D Han flyttade till bänken mittemot mej:D och så satt vi och pratade hela lektionen<3<3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0