Allting går åt helvete

Som sagt. ALLT. ÅT HELVETE. Jag tänkte att jag skulle smsa honom igen eftersom förra gången va så lyckad. Tonen i hans sms va inte alls lika trevlig som i lördags, så min blev också lite mer förvånat artig ärdudumelleraktig. Slutsats: han var full i lördags. Och trodde att det var Anna som smsade med honom. Pissskithelvete. Sedan råkade jag skicka ett tomt sms till honom. ETT TOMT JÄVLA SMS. ca 2 timmar efter att vi slutat prata. Han svarar inte. Jag menar inte att man kan kräva svar, men om han gillat mig så hade han tagit det som en förevändning för att starta en konveresation.

JAG BLIR INTE KLOK PÅ HONOM. I skolan visar han intresse, och i lördags hade vi längsta smspratstunden. Fast som sagt så trodde han säkert att det var Anna som smsade. Men sen så nu när jag har smsat så har hans ton varit så korthuggen. Säj inte mer än nödvändigt.

Det ser så löjligt ut när jag ser det framför mig, i skolan så har han ju verkligen visat intresse. PISSSKITHORAFITTKNULLAREJAGVILLBARAGRÅTA/SKRIKA/HATADIGMENDETGÅRINTEOCHDETVETDUMYCKETVÄL. Bajs.

Som igår på SO:n. Vi har inget kvar att göra så vi körde land och stad, fast med Abrahams Religioner, Världskrigen, Land och Stad. Amish, som ju är från Bosnien, tog HELA TIDEN saker som hade med Bosnien att göra, en del av dem ganska långsökta. Som t.ex. "Bosnien" under kategorin. Jag menar man kunde ju ta vilket land som helst eftersom alla länder hade med Vkrigen att göra! Och sedan när vårt lag tar Israel på Vkrigen så skriker han skämtsamt med sin EXTREMT HÖGLJUDDA STÄMMA: OOOOO Israel var EFTER världskrigen!! Varav jag skriker tillbaka: "NEJ, det var en DIREKT FÖLJD av WW2!

Så där sitter vi och verkligen SKRIKER på varandra:D:D, alla runt omkring oss skrek också så jag kunde verkligen skrika det högsta jag kundeXD vilket såklart retade gallfeber på vår käre SO: lärare:D Så han skriker: "Elin och Amish, HÅLL KLAFFEN!!!!!" Varav vi tystnar i ca 2 sek (haha, okej då, mindre:P) för att sedan börja igen med förnyade krafter.

Det kändes så bra att få skrika på honom. Det var som att vi bara använde landochstad-skiten som en ursäkt för att skrika på varandra och ta ut all inneburen aggression mot varandra. Det var hela tiden med glimten i ögat, fast det blev VÄLDIGT INTENSIVT på vissa ställen:D

Hmmmm...när jag skriver blogg så går det bra för mig och Amish. Jag ska skriva oftare. Kanske är det för att jag får utlopp för alla mina känslor -> är lugnare i skolan -> är mer avslappnad med Amish.

Sedan är det en till sak som oroar mig...KLÄNNING. Jag måste hitta och köpa klänning, skor smycken och jacka/kofta till avslutningen. Som är på tisdag. Men det klarar jag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0