Vad som hände

Okej, alla ni därute som hatar folk som skriver om deras så kallade liv kan sluta läsa. Nu. För det tänker jag göra nu, även fast jag hatar att läsa om andra människor som försöker få alla att tro att de liver värsta livet (vilket de kanske gör, men ändå). Jag tänker göra det för att livet känns lite lättare när jag skriver vad jag har gjort, för då vet jag att jag har ett liv och då blir det faktum att jag nästan inte gör någonting så mycket lättare!

Så, tillbaka till igår kväll: jag kom till Lina vid ca 20.00 och fick reda på att jag kommit sist (pappas middag tog lite lägre tid att tillaga och han blir så himla ledsen när jag inte smakar på hans nya rätter), hon, Anna och Calle satt och åt tacos (haha, tacos =P). Så medans vi disskuterade senaste skvallret tog jag lite mer mat (pappas pastalasagne var lite för inovativ för den vanliga och dödliga svensk jag är). 

När vi hade käkat färdigt hälde vi upp två chipspåsar och satte oss i Linas rum där vi fortsatte skvallra och prata (jag fick reda på att Linas syster och hennes pojkvän kanske ska göra slut = NOOO!!). För att summera det vi pratade om i korthet så handlade nästan allt om sex. 

Maja kunde inte komma, hon har fått skam (vad nu det betyder, jag fick intrycket av att det syftade på herpes). Anders (en kille i klassen) har förlorat oskulden, och jag tycker just nu jättesynd om hans tvillingbror som också går i vår klass, Rasmus (som är oskuld). Är det bara jag, eller är det så att killar har mycket större press på sig från kompisar att förlora oskulden? Vad säjer ni?

Efter det bestämde vi oss för att gå ut hyra film, och som vanligt blev det en komedi (Catch me if you can) och en skräckis (Catacombs). Catch me if you can tycker jag var bra, jag skulle verkligen inte ha något emot att mitt liv tog alla de vändningarna. Njae, inte helt riktigt, mina föräldrar får inte skilja sig, mamma för inte bli desperat golddigger som säljer mig till polisen och min fästman får inte förråda mig. Men annars = Bring it on!

Catacombs är en av alla dåliga skräckfilmer där ute. Jag orkar inte summera handlingen men den är verkligen inte sevärd! Blää, Anna ringde precis och det påminde mig om alla ton skolarbete som ligger och väntar på mig så nu ska jag börja träna lite på NO: redovisningen som vi har imorron bitti, och har jag tur så hinner jag med lite Spanska, Tyska och Svenska (alla de här ämnena har vi tills på tisdag, vilket är lika med Elin får PANIK)

Ses alla goa människor där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0