Mitt liv this far

Jag hade tänkt göra min introduktion längre, men man fick inte ha mer än 255 tecken. Så, fortsättning följer:


Hej, jag heter Elin och den här bloggen handlar om det som alla andras bloggar handlar om: mitt liv. Jag är 15 år och oskuld, ganska populär och har aldrig blivit full. Mina föräldrar är rika,  jag bor i ett "fint" område i Stockholm, men åker varje vardag till Söder där min skola ligger. I min förra skola gick bara människor som bodde nära den, kort sagt mina väldigt rika grannars barn. 

Mina vänner tror att jag lever livet (det vill säga festar varje helg med mina rikemans kompisar). Sanningen är att jag går aldrig på fester. För att vara helt ärlig har jag inte ens varit på min första (okej jag gick på the Wave, men det räknas verkligen inte). De andra människorna runt omkring mig (klasskompisar och andra som jag inte står nära och som bara ser mig i skolan) tror att jag är lilla gulliga och smarta MVG-barnet Elin som aldrig har haft sex. Vilket är sant.

Och så till mitt STORA problem, det som ständigt letar sig in i min hjärna och som ingenting kan få bort. Jag tror nog att ni vet vad jag pratar om. L-Ö-V-E. Jag är kär i klassens snyggaste (och därmed populäraste) kille, Admir. Han bor i Tensta (och ja, han är invandrare, men kom till sverige när han bara var några månader gammal).

Och så till mitt näst största problem: efter ett mycket tråkigt och händelselöst sportlov var jag så deprimerad över mitt ickeexcisterande (hur nu det stavas?) liv att jag kläckte ur mig att jag hade förlorat oskulden på en fest. Och det här sade jag till mina två absolut bästa kompisar, Lina och Anna + Sofia (Lina och Anna känner inte Sofia), så nu kan jag inte prata med dem om allt jag känner om det här ämnet och jag har enbart mig själv att skylla. Det var så jag kom på att jag skulle börja blogga.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0