Ikväll gott folk... ska jag bli full!

Tro det eller ej, men rubriken talar sanning. Linas föräldrar är bortresta så ikväll blir det gathering hemma hos henne med några kompisar från klassen. Och hur fick lilla oskyldiga vi tag i 2 liter vodka? Jo, vi frågade Max om han kunde fixa lite till oss och vet ni vad han gör? Han tar fram mobilen och medans han nonchalant knappar in något nummer så frågar han hur mycket vi ska ha? 5 liter? (märk väl att det bara var jag och Lina som frågade och att han inte visste något om hennes fets) FEM HELA LITER TYSK VODKA??? WTF?! Jag skulle bli alkoholförgiftat av en halv!

Haha, nu ska jag gå iväg och trolla lite med smink och hårspray, sen blir det italiensk middag (min pappa, som älskar att laga mat, ska prova ett nytt recept ikväl = mums!) och efter det bär det av till Rådmansgatan.

Åh, jag ska bara tilläga att jag har sökt till Enskilda och Kungsholmens Samprogram (jag glömde att säga det i förra inlägget). Lycka till med livet alla mina blivande läsare! (eftersom jag startade bloggen för 15 min sedan och inte har eller tänker berätta för en enda levande själ om den här bloggen så kommer det att dröja innan jag för några)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0