Helvetesjävlapissråttahorskitfittakukanusballejagkanfortsättahurlängesomhälstpådenhärrubriken!!

Lina ringde mig för några minuter sedan och sa att Max inte kunde fixa något... vilket betyder att min alkoholdebut flyttas ännu längre. HELVETE!! säger jag, men JIPPIE!! tänker säkert alla ni, 15 åringar ska inte dricka alkohol, det finns ju trots allt agar om detta...det där tycker jag för det första att ni kan ta och sticka upp somewhere the sun does not shine (ni förstår nog vad jag menar) och för det andra så råder det just nu en enda jävla dubbelmoral i Svea rike om detta... Jag menar, vadå inte få föpa sprit när man är 18, men man får dricka?

Aja, ska nu släpa mina blytunga, deprimerade fötter bort härifrån till duschen och göra mig i ordning, för vad är det som säjer att en kväll inte kan bli lyckad utan alkohol och vattenpipa? Inget! (det vet jag i alla fall av egen erfarenhet...)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0